סיורים ביקב ובכרמים, הדרכות יין וסדנת טעימות מכל יינות הייקב

סדנת טעימת יין

יקב פאר מזמין אתכם.ן לסדנת יין, בה תחוו, תלמדו ותעמיקו באופן שבו טועמים יין, בסגנונות היין השונים הן מבחינת זנים הן מבחינת סגנונות ייצור והן מבחינת איזורים בעולם. מאחר ועולם היין לעיתים קרובות נתפש כמתנשא, וטכס טעימת היין נתפש כמעשה שנועד להרשים אחרים, מטרת הסדנה היא להנגיש את היין לכולם, לחוות את הערך המוסף בטעימה וניתוח יין באופן מקצועי ולא סתם כשתיה של עוד משקה אלכוהולי.

הסדנה מיועדת לחובבי יין ללא כל צורך בידע מקדים.

הסדנה בת 3 מפגשים, כל מפגש בן 3 שעות.  בכל מפגש נטעם כ9 יינות שונים.

במשך השיעורים נטעם יינות הן של יקב פאר, הן יינות ישראליים והן יינות חול  בצורה עיוורת תוך מתן דגש על ניתוח היין ואופן טעימתו בצורה מקצועית.

כל היינות יהיו כשרים.

ערבי יינן

ערב אינטימי עם היינן/ית בו תטעמו יחד יינות מיוחדים, תקבלו הסבר פרטני על תהליכי הייצור המיוחדים שקורים כאן ביקב, תשמעו פילוסופיות מעניינות מניסיון חיים וידע עשיר שהם צברו בעולם היין.
ישנה אופציה לקיים את הערב במרפסת היקב עם נוף לכרמים וכן אפשרות שאנחנו נגיע אליכם.
ישנם מספר אפשרויות לכיבוד שילווה את הערב, כיבוד קל/ ארוחת ערב/ ארוחת שף ועוד..

סיורים ביקב פאר

יקב פאר מזמין אוהבי ואוהבות יין לסיור מסקרן ומרתק ביקב. סיור שבו נקבל מושגים של ייצור יין, נטעם מיינות היקב, נדבר על הכרמים, נגלה שוב עולם יישן במרכז המבקרים ונבקר בחדרי ייצור היין וחדרי החביות.

הסיור מלווה במזיגה, טעימה והסבר על מגוון יינות היקב תוך הסבר על ייחודו של כל יין, מקורות ההשראה והטעמים שמייחדים כל יין ויין.

הסיורים מותנים בתיאום מראש.

בטלפון

או מלאו פרטים

דילוג לתוכן